lifebyemiliafranzen

Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

Landet i'm here.

Av Emilia Franzén - 28 juni 2013 22:22

Hej sötisar.

Sitter på mitt rum på landet och det är väldigt mysigt.

Igår och i förrigår så sov min kompis över hos mig hemma. 

Vi hade det mysigt och vi gjorde lite videos till youtube som jag ska lägga upp snart.

Iallafall så idag åkte jag, mormor, morfar och Milton till landet.

Så mys.

Imorgon ska jag sola och kanske baka någonting till mormor och morfar.

Man vet aldrig?

Jag och Amanda (Hon som sov över hos mig) tog lite bilder så jag tänkte vissa dom..Men fick bara vissa dom bildena som var på mig. 

Lite synd att jag inte fick vissa bilderna på henne. 

För att hon vart så grymt fin! 

Men, Aja..

Imorgon kommer det att vara mycket Updatering.

       


#love #summer #sommar #foto #godis #ilovesummer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Franzén - 12 december 2013 18:04

FRANZENEMILIA.BLOGG.SE

Av Emilia Franzén - 12 december 2013 18:03

Hej, jag märker att alla läsare går in på denhär bloggen istället för min nya .så gå in på min nya blogg framzemilia.blogg.se kram ...

Av Emilia Franzén - 27 oktober 2013 22:00


Hej, jag ser att ni fortfarande går in på denhär bloggen. Men jag har ju en ny. Så kolla den!! www.franzenemilia.blogg.se ...

Av Emilia Franzén - 1 oktober 2013 19:10


Hej, nu har jag bytt blogg, kort sagt. Jag kommer alltså inte att blogga här mer, för¨den andra är på blogg.se och det är en bättre sida enligt mig. Så vi ses där om ni vill kolla in den: franzenemilia.blogg.se   ...

Av Emilia Franzén - 28 september 2013 09:19


Hej allihoppa. Eftersom att jag har fått mer läsare nu så tänkte jag göra en 100 frågors tag! Jag hoppas att ni gillar den. 1. Hur gammal är du? 13 år 2. Hur gammal känner du dig? 13 haha 3. Vad har du gjort i dag? Inget speciellt typ 4. Vilk...

Presentation


Hej,
Jag är en helt vanlig tjej enligt mig. Men mina kompisar säger något helt annat. Ta dig en tit och så får vi se vad du tycker ;)

Fråga mig

0 besvarade frĺgor

Omröstning

LÄSER DU MIN BLOGG OFTA?
 Varje dag.
 Nån gång ibland
 Flera gånger varje dag
 Första gången

Sök i bloggen

Kategorier

muus

One Direction

Ovido - Quiz & Flashcards